torsdag 21 maj 2009

världens stoltaste och lyckligaste mamma!

Ja, det är jag verkligen! Jag är alltid stolt över mina barn, de är ju de bästa och finaste som finns. Men just nu är jag allra mest lycklig över min lilla skrutta, Alice. På lördag blir hon tre år! Och den här veckan har hon lärt sig så många saker. Hon kan göra fart på gungan själv, cykla på stor cykel och det bästa av allt: hon kan kissa på toan och behöver ingen blöja på dagtid! Jag trodde verkligen inte att den dagen skulle komma... hon har inte alls velat gå dit. Hon är stor tjej nu, säger hon! och det är hon ju faktiskt, 3 år om bara två dagar!

Imorgon ska det inhandlas paket, men jag vet verkligen inte vad jag ska hitta på. Hon har allt hon behöver...

Det har varit helt kass uppdatering på blogger, bra länge... men jag har inte haft lust, ork och tid till att blogga.

Nu är jag ledig ända till måndag, sååå skönt. Måste baka tårta imorgon... tror jag ska skapa en blå marsipantårta med rosa hjärtan på.

Inga kommentarer: