söndag 14 juni 2009

Bulgarien

Alice och Kristin vid barnpoolen
Självklart ska Alice ha simglasögon
Utsikt från hotellet
Kristin och jag njuter i poolen
Nere vid havet
Vi har haft en solig och underbart varm resa till Bulgarien, Golden Sands. Över 30 grader varje dag och inte ett enda moln så långt ögat kunde nå. Sen kommer man hem till bara regn...
Alexander lärde sig simma, så det är han så stolt över, och det förstår jag! Kanonbra!
Jag har precis börjat flagna på ryggen, inte helt oväntat.
Havet var helt underbart varmt och skönt att bada i, det finns inget som slår havsbad enligt mig. Alexander fångade maneter och la innanför pappans badbyxor, vilket inte var helt uppskattat :)
Vi bodde bra och har njutit, men det är ändå skönt att komma hem igen. Nu bär det av till Idre över midsommar. Fråga mig inte vad man ska dit och göra då, men så blir det i alla fall. Vi ska dit med familjen Göras. Så då kommer det att bli jättekul!

2 kommentarer:

Anneli sa...

Hej! Ska till samma hotell om ca en och en halv vecka. Varit i Golden Sands tidigare (fast ej Green Park) men mycket kan ju förändras över åren... Hur var hotellet? Kostade solstolar vid poolen något? Någon restaurang man bör undvika? Något ställe (mat eller annat) man absolut bör besöka? Tacksam för svar! /Anneli

Anneli sa...

Tack för ditt svar! :) Hoppas ni får en bra midsommar i Idre! /Anneli